2012. feb 03.

Sok tanulás mellett némi fejszellőztető futás

írta: b.fruzsi
Sok tanulás mellett némi fejszellőztető futás

Az erős kezdést követően a január második két hete egészen csúfosra sikeredett a felkészülésem szempontjából. A tanulás egyszerűen minden erőmet leszívta, és az igazat megvallva, tartottam tőle, ha nem teszek meg mindent a vizsgáim sikere érdekében, akkor csak magamat hibáztathatom majd, ha valami balul sülne el. Így csak amolyan „fejszellőztető” futásokat csináltam – általában késő este –, nem túl erős tempóban, rendszerint egyedül, zenét hallgatva. Jellemzően 19-20 óra körül indultam és vagy a szigeten vagy a rakparton tempózgattam fel-le. Hétfőnként mindig vizsgáztam, általában 3 órás alvások mellett, az éjszakázásokat pedig különösen megsínylette a szervezetem. A keddi futások viszont gyógyszerként hatottak, és kicsit felrázták a stand-by üzemmódban lévő izmaim. A hétvégékre mindig terveztem futásokat, de ezek rendszerint elmaradtak, mert a hétfők közeledtével az ideg rendesen belém állt a vizsgák miatt. 

A visszafogottság a sport terén szerencsére meghozta a megtett erőfeszítések jutalmát, mivel sikerült minden gond nélkül levizsgáznom, így februártól teljes egészében a maratoni felkészülésre koncentrálhatok majd, és csak reménykedhetek benne, hogy ez a két hetes "kényszerpihenő" nem bosszulja meg magát. 

Ami más volt, mint az eddigiek: eljutottam végre egy body art és egy spinning órára is a Lite Mamutban, ami egészen új dimenziókat nyitott meg előttem. A péntek esti 20 órás body art óra olyan volt, mintha kisimogatták volna a lelkemet, egészen kikapcsolt, a spinningen meg egyszerűen elkapott a gépszíj…

Teljesítmény 3-4. hét,2012. január 16-29.

Kedd: 15 km, idő 1:20:57, átlaga 05’24” / km, a Margitszigeten;

Szerda: 13 km, idő 1:09:20, átlaga 05’20” / km, a Margitszigeten;

Péntek: Hot Iron (Gilda-Max Óbuda);

Kedd: 11,6 km, idő 1:04:10, átlaga 05’32” / km, fel-le a Rakparton;

Szerda: 17,74 km, idő 1:38:14, átlaga 05’32” / km, fel-le a Rakparton;

Péntek: Body Art (Lite Wellness Mamut)

Szombat: Spinning (Lite Wellness Mamut)

Összesítés: 57,34 km futás, 3 óra egyéb sport.

Szólj hozzá

spinning bodyart