2012. feb 13.

Fruzsi feltámadt! Most mi lesz???

írta: Belus Tamás
Fruzsi feltámadt! Most mi lesz???

Fruzsi levizsgázott. Örülök meg minden, meg gratula. Blablabla. Csak az a bökkenő, hogy innentől mindenre van ideje a Drágának. És ha ő egyszer beindul, akkor reszkessen az összes ó-jajj-hideg-van-nincs-kedvem-futni nyámnyila alak. Ez nem túl jó hír nekem, aki már így is komolyan aggódik a 2012-es külön versenyünk végeredményét illetően. Amíg Fruzsi hadnagynak tanult, én legalább nem lustálkodtam, bár sajna a hétvégi Zempléni terep-hosszúkból a hó miatt aszfalt-közepesek lettek és a hétközi közepesek is amolyan futópados rövidekké alakultak át. Basszus, brutál hideg volt. Elég kemény fából faragtak és ez már a hatodik telem amit rendesen végigfutok de ez már nekem is durva volt. Volt, hogy felöltöztem az esti futáshoz de pár perc múlva a hidegtől kiakadt a Rambométerem és szégyenszemre felkullogtam a meleg lakásba. Szóval volt két 40km-es hetem, ami nem túl sok, pláne mert alaposan elléphettem volna Frukkától. 

De legalább hó volt! És az jó mert a hólapátolásnál kevés hasznosabb szabadtéri tevékenysége van az egyszeri maratonistának. Három az egyben! Egyszerre kardio + erősít + olyan izmokat mozgat meg, amik nagyon fontosak a hosszútáv futóknak, de azok meg csesz... szóval nem foglalkoznak eleget velük.

De ez a hét már elég jó lett és hetek óta először végre szabad téren is sikerült egy edzést rendesen megcsinálnom. (plusz a Penguins is 5 pontot hozott a hatból a héten, Staal és Letang újra jégen, Malkin meg megállíthatatlan, jiiihháá) Szóval már látom az alagút végén a fényt. Meg Fruzsit a visszapillantóban. Ahogy egyre nagyobb...

 

Teljesítmény 6. hét, 2012. február 6. – február 12.

Hétfő: 10,93 km, idő 0:59:32, átlaga 05’27” / km, Brekk Fitneszben futópadon, előtte 40 perc súlyokkal

Kedd: pihi, póker (Robi nyert, első kieső: PoórAtesz :-)  (Penguins-Canadians 2-3 OT)

Szerda: 9,25 km, idő 0:48:56, átlaga 05’17” / km, Stadion hatszázas körön;

Csütörtök: 12,6 km, idő 1:13:06, átlaga 05’48” / km, Brekk Fitneszben futópadon, előtte 30 perc súlyokkal;

Péntek: alvás, evés, lelki ismert furdalás, fűtés

Szombat: 16,64 km, idő 1:29:55, átlaga 05’24” / km, Brekk Fitneszben futópadon előtte 70 perc (!) súlyokkal; (Penguins-Jets 8-5 huhh de nagy meccs volt, Malkin 1+4)

Vasárnap: 17,46 km, idő 1:25:10, átlaga 04’56” / km, háztömb körül este aszfalton (Penguins-Lightnings 4-2, Malkin két gól)

összesen: 66,88 km futás, 2 óra húsz perc konditerem

Szólj hozzá