2012. már 21.

Megfázások száma 1, lánykérések száma szintén 1

írta: b.fruzsi
Megfázások száma 1, lánykérések száma szintén 1

Hogy lehet az, hogy az ember lánya a legdurvább mínuszokban sem lesz beteg, végigedz egy egész telet mindenféle megfázások meg influenza nélkül, és a maraton előtt pont 5 nappal dönti le a lábáról a kórság? Ezt nyilván költői kérdésnek szántam, pontosan tudom a dolog orvosi okát, csak hát fenemód bosszant, hogy miért történik ez most éppen velem? Lassan négy egész hónapja készülök a hétvégi Rotary maratonra, tegnap reggel pedig egy kezdődő arcüreggyulladással ébredtem, ami mára olyan módon rosszabbodott, hogy már dolgozni se mentem. Próbálom elhessegetni a negatív gondolatokat, hiszen biztos csak hátráltatnának a felépülésben, de minduntalan arra gondolok, hogy a fenébe is, én ezt rendesen akartam megcsinálni, odatenni magam, jó időt futni, nem pedig poroszkálva, egy 100-as papírzsepis csomaggal teljesíteni a távot. Egy nap alatt sikerült elfogadnom a dolgok jelenlegi állását és a minél gyorsabb felépülésre voksoltam. Ennek jegyében felvérteztem magam a leghatékonyabb gyógymódokkal, mint a tea-citrom-méz, illetve a bioptron-, infralámpa kombó, nemet mondok minden mozgásra, és megpróbálok minél több meleg folyadékot minél rövidebb idő alatt magamba dönteni. Vasárnapig még egy tonna időm van meggyógyulni!

A múlt hetemet javarészt síeléssel töltöttem, így nem sok futókilométert tudok felmutatni. Az idő két borúsabb, ködösebb napot leszámítva csodálatos volt, így szó szerint felhőtlenül sportolhattunk. Annyira jól ment a síelés, hogy Mirkó úgy döntött, hogy a nevére vesz, így megkérte a kezem, én pedig – két hát persze után – igent mondtam (jiiiiijjjj).

481302_3439964085129_73583742_n.jpg

Boldogság, öröm

Teljesítmény 11. hét, 2012. március 12-18.

Hétfő-Péntek: kb. 20 óra síelés (naponta átlagosan négy órát számolva);

Szombat: 8 km futás, idő 0:42:34, átlaga 05'19" / km, szigeten kívül;

Vasárnap: 1 óra spinning, átmozgató futás 7,51 km, idő 0:42:08, átlaga 05'36" / km;

Összesítés: 15,51 km futás, 20 óra síelés, 1 óra spinning.

Szólj hozzá