2017. jan 03.

A naphegyi Oxygen Wellnessben jártunk

írta: b.fruzsi
A naphegyi Oxygen Wellnessben jártunk

Sikerült itthon a családdal úgy szervezni az életünket, hogy január első hetében még nem dolgozunk. Ez azért is klassz, mert a január első pár napja mindig szörnyen érfelvágós, de idén úgy döntöttünk teszünk ellene: mindamellett hogy tele vagyunk szuper tervekkel 2017-re, csinálunk egy laza hetet jobbnál-jobb programokkal. Nem is kívánhattam volna mást egy szimpla kedd délelőttre, mint egy tökéletes wellness élményt. Egyszer évekkel ezelőtt már jártunk a naphegyi Oxygen Wellnessben, ami már akkor is nagy hatást gyakorolt ránk. A jegyeket ajándékba kaptuk Mirkó egyik ügyfelétől, bár ez inkább nekem volt nagy meglepetés akkor. Szóval, abban az időben a belépőjegyek ára kissé elrugaszkodott volt a családi büdzsének, így nem fért volna bele, hogy rendszeres látogatói legyünk a létesítménynek. De most ahogy gondolkoztunk, hogy hova is mehetnénk, eszünkbe jutott ez a remek hely, így megszerveztük a bébiszitterünkkel, Marcsival, hogy vigyázzon a lurkókra, míg mi eltöltünk egy pár órát kettesben az Oxygenben.

Mirkó nem akart edzeni, de én úgy gondoltam, hogy egy laza fél órát igazán futhatnék a futópadon, és utána megcsinálhatnám a 20 perces nyújtó gyakorlatsoromat, amit a regeneráló edzések során rendszeresen elvégzek (és tényleg elvégzek). A létesítmény maga nagyon elegáns és impozáns, a minimalista ízlésemet már az öltöző színvilága is teljesen magával ragadta. Az edzőteremben nem is nagyon néztem szét, egyből rávetettem magam egy futópadra, és szépen kocorásztam, míg gyönyörködtem a budai panorámában. Fura volt megint rövid nadrágban futni, ősidők óta nem jártam edzőteremben. Mikor lejárt az idő, fogtam egy szőnyeget és alaposan átnyújtogattam magam. Majd egy gyors zuhany után a wellness-részlegben felkutattam a páromat, aki épp egy fűtött kőágyon szívta magába a harmóniát.

A wellness részleg, amiért tulajdonképpen mentünk, 800 m2 alapterületű, tele különböző hőmérsékletű szaunákkal, gőzfürdővel, egy zsibbasztóan hideg vizes merülőmedencével (#fuckyeah), egy panorámás jakuzzival, valamint egy feszített víztükrű üvegfalú medencével. Sajnos a szauna-felöntésről épp lemaradtunk, de így is sikerült az alapdolgokat kipróbálni, és a látogatásra szánt 4 óra igazán gyorsan elszaladt. Sajnos saját képeket nem készítettem, mivel a tilos fényképezni a helyen, de az Oxigén honlapjáról beteszek ide párat, hogy hogyan is kell elképzelni ezt a különleges wellness részleget. Egyébként nagyon kulturált benyomást tett ránk az egész, innentől a szerdai randiesték repertoárjára ezt is felvesszük. A férjem még Szabó Győzővel is összefutott, kérdésemre elmondta, hogy normális "apateste" van, bármit is jelentsen ez. :-)

Azt mindannyian tudjuk, bár hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, hogy a regeneráció épp olyan fontos, mint maga az edzés, ezért is kell kellő időt szakítani a megfelelő feltöltődésre, pihenésre. A 2017-es futótervekről majd még írok úgyis részletesen, de annyit elöljáróban, hogy továbbra is célom az életemet maximálisan kiélvezni, sok-sok élményt gyűjteni, a férjemmel és a gyerekekkel minőségi időt tölteni, helyekre eljutni, szuper borokat inni, remek ételeket enni. Egyszóval minden ami kultúra, gasztronómia és wellness. :-) 
dsc2076_rs.jpg

dsc20861_rs.jpg

További fényképek www.oxygenwellness.hu

Szólj hozzá

wellness